fredag 20 juli 2012

Det kommer bli en bra dag idag!





Påväg till jobbet sista dagen innan SEMESTER!




Favoritstranden har solens strålar på sig!!
.
GodMorgon FREDAG!
.
Välkommen sista jobbdagen innan 5 veckors semester!!
Vaknade till solens strålar och fågelkvitter. Jag känner på mig att nu kommer sommaren!! Allt över 20 grader får från och med nu ses som VARMT! Kan inte bli sämre än vad sommaren har bjudit på hittills i a f.
.
Igår kväll när jag kom hem från jobbet kvart över nio tog jag med mig stora dottern på en pw med högt tempo. Hade haft en riktigt jobbig dag på jobbet kantad med problem problem problem så det var skönt att få rensa skallen. Måste vara absolut bästa sättet att rensa skallen på!
Idag är en ny dag och alla ? och problem på jobbet är fixade så idag blir det till att sammanställa, checka av och sedan SEMESTER!
.
Kvällen fredagsmys blir att fira in min semester med god mat och gott att dricka!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥