fredag 6 juli 2012

Älskar fjärilar!!

.
Jag älskar fjärilar! På tavlor,kläder,smycken och inredning... Jag skulle vilja ha en liten fjäril tatuerad på armen med mina barns namn i och ett A för min älskade make......Hmmmm... Varför inte?? Tror inte många i min bekantskapskrets tror att jag skulle göra en tatuering ... Så kanske jag vågar!
Jag vet i alla fall att jag vill ha denna söta kofta från Odd Molly...100% säker på det ;)
.
Idag är ingen bra dag.... Orken tryter och humöret är på botten. Upp vid halv fem, sjukt mycket på jobbet. En tidig dag från jobbet blev några timmars övertid. Fotbollsavslutning i ösregn. Frukostskålar med mjölk och flingor samt glas mm i vardagsrummet när man kommer hem. Ingen som orkat tömma diskmaskinen. Gårdagens storstädning var helt onödig.... Jag tror jag byter fredagsmyset mot sängen och drar ett täcke över huvudet och hoppas morgondagen blir bättre.....För det blir den för då kommer maken hem från Marstrand och jag känner mig inte ensam längre.... SKITDAG!
.
HA EN HÄRLIG FREDAG VÄNNER ♥

2 kommentarer:

♥ Älskar kommentarer ♥