lördag 7 juli 2012

Tidig morgon och TRIWA-tips!







Mmmmm...Gottt!!!
.
Tidig morgon för mig idag. Vaknade redan innan kl 06:00 och tänkte jag skulle gett mig ut på en löprunda, men just när jag skulle gå upp vaknade lillskruttan så det fick bli att gosa med henne istället så de andra fick sova lite längre. Jag tar den där löprundan i eftermiddag/kväll istället.
.
07:30 var jag på jobbet med en dundrande huvudvärk och lite off så jag unnade mig en kopp varmchoklad med grädde och fick lite höstkänslor (för det är precis vad det ser ut att vara när man tittar ut genom fönstret)
.
Älskar klockorna från TRIWA och just nu är de på kampanj på Campadre.. Skynda in och fynda!! jag missade tyvärr min favorit så det blev inget klick för min del....
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥