torsdag 2 augusti 2012

Detta är livet!











Detta är livet!! Gotland är livet!! Jag verkligen älskar denna ö. Känns som vi är utomlands. Solen skiner från en klarblå himmel och vi ligger på stranden och bara njuter!!

Poolhäng igår strandhäng igår. Barnen börjar dock längta upp till poolen så det blir nog till att förflytta sig dit snart..

Igår tog jag mig en joggingtur innan det var dags för middag. Gudomlig mat!
Idag tog vi med makarna ut på morgonen och gick en promenad på en ca 8km.

Ikväll hoppas vi få bord på Bolaget , en restaurang som fått lovord och som var fullsmockad igår..

Hoppas DU njuter av sommaren..



1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag undrar om du har kvar den där odd molly grandmas coat? Är intresserad isf!

    Hälsningar Elin!

    P.s du får gärna skriva i nästa inlägg om den finns kvar så jag vet!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥