fredag 31 augusti 2012

Lillskruttan cyklar!



Dimmig morgon-PW
GodMorgon min vän!
.
Kom precis in efter en härlig morgon-PW. Det är det absolut bästa sättet att starta dagen på (bortsett från att vakna upp brevid sin make och lillskrutt ;)).. Det var en dimmig PW med känsla av höst i luften.  Det kommer bli en var, sista augusti idag för när solen sprack igenom i slutet av PW:n värmde strålarna direkt...



Mina nya sköna skor har verkligen fått promenera denna sommar! Men de är dock inte lika sköna att springa i då jag tycker de är lite stumma så då blir det att använda löparskorna som jag har sedan innan. Tycker det är viktigt att ha en bra sko när man motionerar mycket! 


Igår när jag kom hem från jobbet så möttes jag av en härlig syn.. Lillskruttan hade lärt sig att cykla!!!! Maken hade tagit och hon hade gått ut och han frågade om de skulle ta av stödhjulen . Ja jag är en stor tjej nu, hade han fått till svar. Vips 5 minuter senare cyklade hon som ingenting! SÖTUNGE!!!
.
Nä nu måste jag skynda... 
.
HA EN GO FREDAG!

1 kommentar:

  1. Duktiga M! Här är vi alldeles för dåliga på att träna med E. Hon har inga stödhjul utan vi har en pinne därbak... bra träning för föräldrarna... men det gäller ju att man tar sig ut och övar.

    Trevlig fredag!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥