måndag 6 augusti 2012

Utmaning....



.
Godkväll vänner!!
.
Har precis varit ute och sprungit 5 km. Jag har nämligen antagit Camillas utmaning och denna vecka är det INGET SOCKER och röra sig minst 30 minuter 3 ggr/v. Motionen kommer inte bli några problem men sockret blir min STORA utmaning. Men jag har gett mig f-n på att jag ska klara det. Hänger du på???



Idag var lillskruttan på PIPPI humör och klädde ut sig . Hon blev dock irriterad av att hennes flätor inte stod rätt ut som Pippis gör. Jag har lovat henne att vi ska fixa med ståltråd imorgon.
.


Lunch hos goaste Johi har dagen bjudit på oxå. Och precis som jag har hon oxå antagit Camillas utmaning. Skönt att ha en vän på nära håll som peppar. Som alltid när vi är hos familjen i dt gula huset på landet är det supermysigt! Barnen leker för fulla muggar och vi mammor får prata i lugn och ro. Tack för idag vännen ♥
.
Nu blir det ett bad sen laddar vi för Sverige - Frankrike i handboll. HEJA SVERIGE!!!!

1 kommentar:

♥ Älskar kommentarer ♥