måndag 20 augusti 2012

Veckans utmaning!


.
GodMorgon vännen!
.
Dax för tredje veckan på Camillas utmaning. Intervallträningen TABATA ska köras. Ska bli riktigt kul med en ny utmaning .... Hänger du på?? Har precis kört min första omgång och det kändes vill jag lova! 
.
Sista veckan har varit händelsrik på både gott och ont. Just nu känns allt som ett urrburr. Varför ska saker och ting gå vår väg? Det som gått vägen är att jag kommer sälja underbara kläder till barn och mamma i höst! Härliga,mjuka,färglada och alldeles underbara kläder!
.
.
Idag är det skolstart för två av våra tjejer. Största tösen börjar först imorgon då hon kommer gå fotbollsskola i storstan.. Två tjejer hoppa upp ur sängen vid 07:00 och var ganska glada att sommarlovet var slut och alla kompisar skulle återses!
.
.
I slutet av september kommer Lindex samarbete med Missoni släppas i butik. Denna ljuvliga klänning bara MÅSTE jag ha till min lillskrutta. MÅSTE!
.
Ha en go dag vänner! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥