onsdag 8 augusti 2012

Anja Pärsson...




Med Anja i öronen tog jag mig en 45 minuters PW idag på morgonen.Skönt väder men absolut ingen sommarvärme...Känns som att hösten är i antågande eller?
Har kommit in i ett riktigt bra stim när det gäller träningen. Inte ett dugg motigt att ta mig ut det ända kruxet är att jag har lite känningar baksida knä så istället för att jogga större delen av dagarna har jag valt att köra 50/50 av PW och löpning.


Vad mycket lättare det är att gå eller springa när man har nåt bra att lyssna på! 


Vi kollade på Wunderlust med bla Aniston och Åkerman igår kväll. Helt ok men det var nog tur att inte maken var med och såg för då hade han stängt av efter fem! Lillskruttan somnade på min arm och det är så mysigt att ha henne nära nära.
.
Nu väntar shopping. Vi har en blivande 10-åring nästa vecka. 
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥