onsdag 22 augusti 2012




GodMorgon sista semesterdag!
.
Sista dagen på semestern idag och den bjuder givetvis på molnigt väder... Me då passar det bra att städa,fixa,dona, maila och planera. En fullspäckad höst väntar och det ska bli superkul! Ju mer att göra desto bättre trivs jag....
.
Fick du IKEA-katalogen igår?? Mycket fint och ett besök måste snart göras. Får kolla av kalendern helt enkelt då september är fyllt till bredden med jobb,fotboll,sälj,möhippa,bröllop,kalas,40-års fest och massa mer....
.
Var trött på mina hisssgardiner i vardagsrummet och i helgen inföskaffade jag snygga vita linnegardiner. Blev stilrent och snyggt! 
.
Måste börja ta bilder med systemkameran då kvaliten är USEL på Iphonen....
.
Ja just nu var det inte intressantare men jag inväntar två paket i dagarna som jag bara måste visa upp... I det ena ligger nåt till mig som jag suktat efter länge!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥