lördag 11 augusti 2012

Mina tjejer! ♥

Underbart kort på en underbar tjej!

Mitt allt! Våra fyra fantastiska töser...
.
GodMorgon min vän!
.
Vilken sovmorgon det blev idag.. Vaknade halv tio! Jag brukar aldrig sova så länge. För många är det inget alls men när kroppen är van att gå upp runt fem halv sex när man jobbar är halv tio SOVMORGON! Kan det vara så att semesterlunken slagit till hårt eller är det så att jag har så mycket att tänka på att kroppen måste vila?
.
Igår så var vi inne och hälsade på maken. Han var trött och hade ont. De två yngsta var med och var jätteduktiga! Vi var hos honom tre timmar sedan hade han så ont så vi åkte för att låta honom försöka sova. När vi kom hem så tog jag mig en PW på 65 minuter. Så himla skönt för kroppen och skallen. PÅ kvällen grillade jag och tjejerna samt stora tösens pojkvän. Jag är INGEN grillmästare direkt men det blev riktigt gott faktiskt!! Haloumi och kotletter blev det och en god grönsallad, färskpotatis och två kalla såser. 
Jag är så himla glad att jag har mina underbara flickor. De är verkligen allt för mig. De gör att jag inte behöver känna mig så ensam nu när maken inte är hemma. För ensam märker jag att jag är. Jag har massvis med fina vänner runtom mig men få av dom finns där nu när man faktiskt behöver dom. Ibland är det där lilla som gör så mycket. 
.
Idag är det tävlingar här på byn som vi ska gå och kolla på tänkte jag. Det är sol ute och kroppen behöver varje solstråle den kan få. Ikväll blir det PW och sedan tänkte jag att tjejerna skulle få göra maten. Tacos brukar de älska att få göra själva. 
.
Ha en härlig lördag ♥ 

2 kommentarer:

  1. Härligt med sovmorgon!!! Och vilka fina bilder på dina vackra döttrar!
    Trist att inte få det stödet av vänner när man som bäst behöver det,vi får innerligt hoppas att mannen din repar sig och kan få komma hem.
    Stor kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥