torsdag 16 augusti 2012

Ett år äldre...



Smarrig hallontårta.

GodMorgon min vän!
.
Har du också vaknat upp till en solig och härlig dag?
.
Igår fyllde vår näst minsta 10 år. Hon firades med frukost på sängen och massa paket. Vi bakade tårta tillsammans jag och mitt fina födelsedagsbarn som vi skulle ta med in till sjukhuset och fira med pappa. Men vet ni vad - igår kom min make äntligen hem!!! Bästa present att pappa kom hem ( bortsett från de där Justin Bieber biljetterna som slår allt då ;))

Nybliven 10-åring i morgonrufs..

Vi åkte in och hämtade A efter lunch men innan det passade vi på att köra förbi stora köpcentrumet för lite shopping. Tänk vad lite shopping kan gör för humöret ibland ..



Lillskruttan fick nya "springskor" och de var ju tvugna att invigas på kvällskvisten. Storrasyrran tog med sig skruttan på en liten "joggingtur".


Det bjöds på en varm sommarkväll igår så vi passade på och gå ner och ta oss ett kvälsdopp. Eller rättare sagt barnen badade och vi tittade på.
.
Är du med i Camillas utmaning? Det är jag och superbra för att vara peppad! Igår blev det en PW på 70min samt veckans benövningar. 
.
Ha en go dag vänner ♥


2 kommentarer:

  1. Grattis till födelsedagsbarnet och till er som fått hem pappa i familjen! Hoppas han mår mycket bättre!
    Ha nu en riktigt skön helg och passa på att njuta tillsammans!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis!

    Ha en underbar lördagkväll! :)

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥