söndag 26 augusti 2012



Crazy family påväg....

GodMorgon min vän!
.
Vilken fantastisk dag vi hade på Liseberg igår... Väldans mycket folk var det där så köerna var låååånga men vad gör väl det när barnen håller humöret uppe ändå. Bara själva upplevelsen är ju fantastisk. Sen att man blir mer eller mindre ruinerad är ju en annan femma ;).  

Första........






Sista.....

Vi hade kanonväder fram till ca sju sen öppnade sig himlen. Jag sprang och köpte ponchos till hela familjen och det var inte bara jag som gjorde.....Liseberg blev blått.... Vid åtta gav vi upp efter en sista åkattraktion.. Vi tog ett stopp på vägen hem för kaffe och glass och....


...godisköp.. Jag och tjejerna kröp ner under varma filtar när vi kom hem och tittade på film och hade lördagsmys.
En riktigt bra lördag som jag tar med mig länge!
.
Idag ska jag röja i lillskruttans rum. Då och då är det välbehövligt att byta ut för att saker ska lekas med. Packa ner i lådor och packa upp från andra. Gammalt känns som nytt ;). I o f s är det kanske ett tecken på att barnen har alldeles för mycket leksaker ;). Sen blir det fotboll och en PW som ska klämmas in oxå.
.
Ha en go lördag min vän !

1 kommentar:

  1. Härligt med en helgdag på Liseberg!!! Ha nu en go söndag! Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥