söndag 12 augusti 2012

Fyndläge och premiär!





.
GodMorgon min vän!
.
Solen lyser från en klarblå himmel och jag tog mig ännu en sovmorgon...
Vaknade redan klockan sju och var på väg att gå upp för att ge mig ut på en PW men valde att stanna i sängen och titta på mina två yngsta döttrar som låg och sov så gott brevid mig.. Underbart vackra!
PW:n sparar jag till ikväll efter all fotboll. Får se om jag kanske får med mig någon dag.
.
Nu är det verkligen fyndläge på Odd Molly!!! Upp till 70% i OM:s egen webbutik sam i många andra webshopar med. OM a-onsilke camisole har jag sneglat på ett tag och nu är den på 70%....


.
Även timeout wrap cardigan har mina ögon fallit på och jag har även provat och provat. Nu är den på 50%. Så helt klart FYNDLÄGE!
.


.
På onsdag är det inte bara vår dotter som fyller 10år utan det är också premiär för MEANDI höst 2012!! Det lilla lilla man har fått se så ser det riktigt lovande ut! Älskar de kläderna till min dotter du de är mjuka,goa och i underbara färger! 
.
Nu ska barnen (som precis vaknat) få frukost... Höres senare!
.
P.s Igår fick jag världens finaste mail av en fantastisk människa!! TACK! ♥ D.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥