fredag 10 augusti 2012

Lite Odd och Lite Ork!



 GodMorgon Vännen!
.
Vaknade tidigt idag då jag skulle ge mig ut på en PW men till min förvåning REGNADE det!! de hade ju lovat SOL.... What!? Så nu skjuter jag min PW till ikväll och tar tag i en del måsten här på förmiddagen.
.
Har Odd Mollys fina Cermony Dress i silky white men efter sett söta Vivvi i sin i dark indigo igår så blev jag supersugen på en i den färgen oxå. LOVELY!!!
.


.
Sen har ju Lovely Knit kommit in i höstfägerna .. Underbara!!!! Dessa två skulle jag INTE tacka nej till. 
.
Maken ligger fortfarande kvar på sjukhuset. Vi vill ha hem honom nu. Jag försöker hålla humöret uppe men orken tryter. Jag försöker få honom på bra humör, tänka positivt och tänka i nya banor men det är inte lätt att vara mottaglig i den miljön det förstår jag....Men det är svårt att se på och försöka!! Älskar honom så och det gör så ont att se honom må dålig :(..
.
Nä nu får jag sätta fart här! 
.
Ha en go dag vännen ♥

3 kommentarer:

  1. Tack söta :) Klart du ska ha en ceremony i dark indigo. Perfekt till hösten och den finns ju på superbra reor nu :-)

    Lovely knit är ju så klassisk. Gillar också den i orange. Superfin

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Av din beskrivning låter det som om du är helt fantastisk!!! Du kan bara göra ditt bästa och det låter som om du gör mer än så. Släpp det dåliga samvetet. Du ska hålla ihop själv också. Ingen är hjälpt av att du mår dåligt, glöm inte det i villervallan.

    Ta hand om dig!!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Sköt om dig Mia!!! KLänningen vart ju underbar och koftorna likaså, Lovely knit är ju alltid lovely knit,dvs, hur fina som helst.
    Hoppas mannen blir bättre och fåt komma hem snarast!

    Stor kram till dig från mig

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥