lördag 4 augusti 2012

Present och motion!



Mysig butik i Visby..



Ett varmt bad med doft av vanilj...
.
Hemkomna efter fantastiska dagar på Gotland. Barnen har badat busat badat busat! Vi har njutit av att slippa alla måsten! God mat och dryck, ingen stress, långa promenader,strandhäng,shopping och givetvis massa prat och skratt! Nästa år åker vi tillbaka underbar Gotland men då blir det minst en veck och vi kommer hyra ett hus. Längtar redan.....
Fick en present av maken som innehöll min favoritdoft vanilj och i form av badsalt! Ska bli underbart att ta ett varmt bad doftande vanilj..


Rödfejja!

Vi kom hem sent inatt men ändå hade jag svårt att sova ut idag på morgonen. Jag steg upp och åkte och storhandlade. Tömde sedan bilen,packade upp resväskorna, tvättade och städade huset. Effektiv förmiddag! Maken gav sig ut på en lång cykeltur med en kompis och när han kom hem bytte vi av i dörren och jag tog mig en 5 km löprunda. nu har vi precis ätit lunch och laddar för kvällen och party!

Ha en underbar lördag !

3 kommentarer:

  1. Härligt att höra att ni hade det bra!Och ja visst är det som utomlands.......Jag var också inne i den fina butiken Idyllien, hade svårt att välja bland alla fina flaskor, men tillsut blev det badsalt "nytvättat linne".
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  2. Låter som en underbar semestertripp och nu måste vi nog verkligen ta tag i att åka till Gotland framöver, något vi funderat på länge men inte gjort slag i saken.

    Kram på dig!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥