lördag 25 augusti 2012

Lovely Ledig Lördag!





Underbar utsikt på morgonens PW.

GodMorgon Lördag!!
.
Ledig lördag som startades med en PW. Idag blir det storstan och Liseberg till tjejernas stora glädje. Jag åker faktiskt ingenting och har aldrig gjort. Eller när jag var yngre åkte jag Lisebergsbanan och Flumrider men nä det är inget för mig. Blev upplurad i Balder för några år sedan. Det var en nära-döden-upplevelse vill jag lova. Jag blundade och skrek hela färden så svägerskan som satt brevis höll på att kissa på sig av allt skratt. I vanliga fall brukar jag och min bror vara barnvagnskörare och maken och svägerska åker för fulla muggar men idag är maken inte med ner så svägerskan får helt enkelt klara sig på egen hand..Eller just ..jag har en dotter som åker ALLT! 
Ska bli en rolig och trevlig dag med bästa sällskapet (bara maken hade varit med hade det varit perfekt).


Igår var det fotboll som stod på schemat och kvällen avslutades själv i soffan med ovan trevliga sällskap ;).... 
.
Ha en härlig lördag! Imorgon börjar makens väg mot -20... Jag ska peppa och vara med på träning och mat så det lär uppdateras här i bloggen. UTMANINGEN fortsätter och maken ska få hänga med på den oxå...
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥