lördag 8 september 2012

Spårat ur....



Finaste ungen på gymnastik..

Hej min vän!!

Jag har tillfälligt spårat ur och allt runtomkring tog så mycket tid att jag kände att jag inte hade orken över till bloggen... Men nu är jag tillbaka och tror att jag hamnat i rätt spår igen. Det känns i a f så. 
.
Igår var det dax för höstens gymnastik för lillskruttan att dra igång. Hon är så gullig då hon snappar upp massor ifrån sina syrror. Hon var bara tvungen att ha ett band i håret som storasyrran ha när hon spelar fotboll. GULLUNGE!


Lillskruttan tyckte mamsen behövde en megakram efter löprundan.
.
Nu när jag inte haft tid med bloggen under ett par veckor har den ändå funnits där i tankarna. VAD vill DU läsa om och VAD för blogg vill jag att det ska vara?? Jag tränar mycket och det tar upp en stor del av mitt liv, likaså fotboll. Jag älskar ju också att shoppa kläder till mig och barnen. 
.


Lillbus i nya kläder...

Barnkläder till lillskruttan är absolut det roligaste att handla. Så jag har förenat nytta med nöje och åker nu runt med den STORA turkosa väskan och säljer barnkläder när tid och utrymme finns (den hittar man mer än gärna för sådana trevligheter).
.
NU  - en STOR kopp kaffe! Höres senare ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥