söndag 23 september 2012

PartyPatrullen!




Hej söndag!
.
Sitter med en stor kopp kaffe och bara tar det lugnt. Är lite trött idag då jag kom sent i säng i natt efter en mycket trevlig fest för vår vän Johan som fyllde 40 år igår. 
Var inne hos maken med nybakade cupcakes innan festen då vi tyckte han kunde få lite lördagsfeeling oxå. Inte det lättaste när man ligger på sjukhus men chokladcupcaksen gjorde iaf lite till.
.

.
PartyPatrullen var på plats och de vet hur de ska få igång publiken. Efter en stund stod alla på dansgolvet och dansade loss till "gamla godingar" och sjöng med så taket lyfte en liten bit.
.


.
Det var skönt att komma hem och krypa ner i en varm säng där den finaste ungen i världen låg och sov.  Det tog inte många sekunder efter att jag lagt huvudet på kudden tills jag sov. 
.
Höres senare !

2 kommentarer:

  1. Kul att du fick en så trevlig partykväll även om maken fortfarande är kvar på sjukhuset, inget nytt?

    Din nya header är jättefin, härliga sommarbilder och så söta din tjejer är :)

    Kraaam Bella

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att de snart kan hjälpa A. Måste finnas någon expert nånstans som kan hjälpa er. Hopp as också att du har någon/några att vända dig till nu. Be gärna om hjälp,kan jag så hjälper jag dig gärna.

    Kram Malin

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥