lördag 22 september 2012

3 dagar kvar......

.
Godmorgon regninga lördag!
.
Så underbart skönt att sova ut idag! Går ju upp innan 06:00 VARJE dag i veckorna så att få sova till nio är rena LYXEN tycker jag. Medans busungarna sov vidare smög jag ner och drack en stor kopp kaffe och läste runt hos er. Tyst, lungt och en bra start på dagen! Skulle egentligen ha snörat på mig löparskorna men det regnar och blåser så jag gör det i eftermiddag innan vi ska iväg på kalas.
.
Snart är det dax!!! Nästa vecka släpps Lindex ny kollektion i samarbete med MISSONI! Jag har spanat in några saker jag som jag bara MÅSTE ha... Ska se om jag lyckas knipa dem! Tror du att det kommer bli drag efter plaggen?
.


.
Var och klippte mig på lunchen igår. Funderade på lugg men min frisörska tyckte inte alls det så jag gick på hennes linje. Hon jämnade till mina längder, kliptte bort det slitna och klippte in där fram Superdupernöjd!!! Och så hade hon i MAROCKAN OIL light - my gooooooood va fin lyster det blev. MÅSTE HA! Lighten är framtagen för de som har lite finare och tunnare hårstrå då den vanliga oljan blir för tung.
.


.
Har tränat två dagar denna vecka då tiden inte har räckt till. Idag blir det ut igen och även imorgon så 4 ggr/vecka får jag vara nöjd med. Det är mitt mål ox men som jag är funtad så måste jag alltid prestera bättre än mitt mål så 5 gånger hade varit bättre..hihih...
.
Nu ska jag baka cuåcakes som ska följa med in till maken ♥
.
Ha en go lördag vännen ♥

5 kommentarer:

  1. Vilken mysig morgon du har haft. Precis sådär brukar jag göra på helgerna när jag är uppe först :-)

    Har också några plagg från Missoni-kollektionen jag skulle vilja ha men har inte så stora förhoppningar att få nåt :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de blir till att hänga på låset för att få tag i sina favvosar !!

      Kram fina du!

      Radera
  2. Jag har en känsla av att Missoniplaggen är åtråvärda....jag tänker hänga på låset 10.00 på tisdag!!
    Hoppas cupcaksen blir goda.
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer göra som du - HÄNGA PÅ LÅSET!!!

      Kramar

      Radera
  3. Jag gissar att det kommer bli riktigt drag efter Missoni-plaggen och jag kommer självklart också gå dit och se om jag har turen att få med mig några hem :)

    Hoppas du får en trevlig kväll och att det går framåt med maken...

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥