torsdag 13 september 2012

Dax att tända i kamin....

 .
Hej min vän!
.
Dagarna rasar fram i en faslig fart och jag har riktigt svårt att hänga med! En pausknapp hade suttit fint!
Maken ligger fortfarande inne och blir bara sämre och sämre. Det är så fruktansvärt frustrerande att de inte hittar vad som orsakar denna smärta och förlamning! Vi saknar honom något oehört här hemma och det skulle vara skönt att kunna stoppa det verkliga livet lite och kunna vara hos honom hela tiden men det går ju tyvärr inte!!
Är så otroligt tacksam över era fina ord här i bloggen, underbara sms, mail,besök, blomsterbukett och hjälp!
Ikväll när jag jobbar så ska barnen hem till våra vänner M och A på middag så att de slipper fixa med det själva! Det värmer massor!
.

.
Det känns att hösten är här. Kalla kvällar som gör att man vill krypa in under en varm filt och tända en brasa i kamin. Tänkte jag skulle piffa upp runt vår kamin och hittade dessa underbara bilder för inspiration. Visst är hösten en härlig årstid då man kan tända massor av ljus och bara mysa!!! Sen att det är kallt ute tycker jag inte är riktigt lika mysigt dock .. HATAR KYLA!
.
Ha en underbar dag vännen ♥

2 kommentarer:

  1. Så ledsen för er skull att det bara strular för A. Det är ju kämpigt ändå att hinna med alla måsten och att då plötsligt vara själv, med oron för A. Skickar många kramar och hoppas allt snart går åt rätt håll.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Så tråkigt att ni har det så kämpigt och att À mår dåligt. Hoppas det snart vänder. Skönt att ni har vänner som hjälper.
    Kram Sofia

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥