onsdag 26 september 2012

Mimmi-tofs!







.
 Hej min vän!!
.
Onsdag och jag och lillskruttan är lediga. Vi har bara tagit det lugnt, jag har städat lite hon har spelat bolibompa på datorn och tittat lite på tv. Kom oss iväg och handla annars bara hemma. Jag ska snart ge mig ut på en välbehövlig PW. Har varken haft orken eller tiden till att motionera de senaste dagarna. Kroppen är trött och så är mitt huvud. Maken är äntligen på bättringsvägen och har vi tur kommer han hem till helgen!!
.
Satt och kollade runt lite efter roliga och lätta frisyrer att göra på tjejerna och hittade "mimmi-frisyren"... En tofs högt på huvudet som blir som en rosett. En annan favorit är "waterfall" som passar super på långt hår... Gillar att fläta mina tjejer men måste öva på att få den från ena sidan till den andra.. Är du duktig på frisyrer? Några tips på lätta uppsättningar?
.
Ha en go onsdag !
.
Ps. Håller tummarna att det finns lite Missoni-plagg kvar imorgon när jag ska titta förbi Lindex. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥