söndag 9 september 2012

Livspussel....


 .
GodMorgon min vän!
.
Denna helgen blev inte riktig vad vi tänkt oss... Efter en lugn fredag och en lugn lördagsmorgon vändes allt då maken åter igen blev riktigt dålig och fick åka in akut med ambulans till sjukhuset. Det är NIONDE gången han åker in nu för fruktansvärda smärtor i nacke och rygg samt att det låser sig och höger sida blir förlamad! Vi vet varför hans högerarm har nedsattfunktion (krossade muskler) men läkarna hittar inte orsaken till låsningarna,förlamningen och den hemska smärtan. Det här tär på oss alla och jag är så arg på den där crossolyckan som hände i oktober förra året!!
Det är inte lätt att få ihop livspusslet och idag gäller det att pussla ett 1000-bitars!! Men det får gå det med!
.


Ska åka in till maken nu och för att känna mig lite piggare gör jag det som funkar lite iaf och det är att ta på sig lite fina kläder. Ibland är det skönt att det ytliga kan få en att må bättre och just idag är det så!
Kofta och klänning från Odd Molly - me like!
.
Höres senare vännen! ♥

3 kommentarer:

  1. Hoppas alla bitarna faller på plats och att du kan få hjälp att lösa vardagen av nära och kära nu när allt strular för er. Hoppas de hittar vad som är fel och kan hjälpa din make att bli bättre.

    Ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Läser din blogg,och förstår inte hur du hinner och orkar med allt.Hoppas du får hjälp av släkten nu när din A ligger inne igen.Jag hjälper dig gärna om jag kan.Hoppas att det snart hittar felet på han.

    Kram från en gammal klasskamrat till A.

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att höra!Hoppas han blir bättre snart och att de hittar vad som är fel! Hjälper gärna till om du behöver hjälp med de små! Bara att hojta till!

    kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥