lördag 3 januari 2015

Dagens pass !


Precis hemkommen från ett pass på gymet. Idag blev det ben/rumpa. Idag tränade jag med min bäst äldsta dotter och vi sporrade varandra ordentligt!
Vi började med 15 PW på bandet med ökad lutning för varje minut. När man är uppe på 15 känns det i benen kan jag lova. Hastighet 7,2 km/h.
Därefter körde vi 8 olika övningar för benen där den som jag gillar absolut bäst är squats med vikt. Oj oj vad den känns dagen efter!
Passet avslutades även idag med plankan - perfekt för att stärka mage och rygg.
Nu ska jag planer morgondagens pass sen är det dax för att laga middag.

Kvällen kommer spenderas i soffan med make och de två yngsta och titta på film. 

Välkommen lördagsmys! (Och två rutor mörk choklad ;) ;() ) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥