fredag 2 januari 2015

Min träning - vad vill jag?


Jag älskar att träna! Det ger mig så mycket energi och får mig att orka med min ganska fulltecknade vardag. Att få ihop den är inte alltid lätt som mamma till fyra, fru och chef över 95 personer. Jobbar mer än heltid och har fyra döttrar som spelar fotboll göra att dagarna ibland blir svåra att få ihop.. Men det går bara man vill 😊 och träningen är min egentid sär jag samlar energi och honner träffa mina väninnor. Johanna är en av dom som jag tränar oftast med. Min Goa Johanna som oxå har många järn i elden. Så underbart att få de där passen med henne.

Vad vill jag då med min träning? Först och främst är det att må bra. Att få känna att jag orkar med. Sen vill jag få tydliga muskler , inte stora utan mer slimmad.
Konditionsmäasigt är första målet att springa milen under 50 min.

Vad vill du med din träning?

Nu ska jag fortsätta kolla film med min make ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥