lördag 17 januari 2015

Gårdagens träning..


Godmorgon söndag!!

Vaknar alldeles för tidigt, som vanligt på helgerna! Hur kan det varade att man är trött när man ska gå upp i veckorna men är hur pigg somhelst på helgerna? Sovmorgon - vad??

Igår hade ja en välbehövlig städdag. Rensade lådor mm och ska fortsätta idag på förmiddagen. 

Hade bestämt mig för en vilodag men så suget efter träning blev för stort så jag och maken åkte upp till STC på sena eftermiddagen.

Körde ett riktigt bra pass. Började med cardio. 45 minuter intensiv stationscardio. Först ut löpband sen crosstrainer följt av roddmaskin och avslutas med trappmaskinen. 5 min högt tempo sedan byte till nästa. 45 minuter senare och det känns i benen. Fortsatte passet med 45 minuter armar. Håller ett högt tempo för att känna att jag riktigt får kämpa. 
Skönt pass och sådär härligt trött efter!

Ikväll är jag på det igen - idag blir det armar, axlar och rygg. 

Höres senare! 

1 kommentar:

  1. Så kul att du kommit igång med bloggandet igen :)

    Härligt med träning, det är det jag saknar allra mest med att inte vara frisk. Du är grym som håller igång som du gör!

    Ha en skön söndagkväll!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥