torsdag 30 september 2010

Julen är här....



.
...inte riktigt än kanske men julsakerna har börjat trilla in i affärerna.....Tycker det är supermysigt med julen...längtar till förste advent...men ändå känns det sååååå tidigt när julsakerna kommer in i butikerna.....Blir det inte tidigare och tidigare för varje år??
.

.
Söt prydnad för granen!
.
.
Prydnad för utsidan....
.
Fredag och jag jobbar kväll...min jobbhelg är här (igen)....Känns som att den kommer väldigt ofta trots att det bara är var 4:e helg ....På lunchen idag ska jag gå och köpa ett par stövlar jag har velat fram och tillbaka om...men kan inte släppa tanken på de så idag får det bli ett köp! Kommer passa perfekt till min gröna fina Odd Molly-jacka....
.
Dax att rusa....ska med stora tjejen till tandläkaren....Hoppas att lillskruttan håller sig obusandes en stund ;)...
.
Ha en go fredag ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥