torsdag 21 oktober 2010

En till mor och en till dotter...

Carded Flanell Bell Dress från Odd Molly
Klänning från Desigual
.
Dessa två finingar hade gärna fått flytta in hos oss....Underbara till julens alla fester....
.
Godmorgon !
.
Idag är det kallt ute.... -7 grader var det när jag steg upp för att väcka barnen....brrr....Kylan får gärna vänta lite till om jag får välja, men det får jag väl inte ;)
Idag har jag och lillskruttan förmiddagen tillsammans hemma...Mysigt! Jag jobbar kväll och kommer ha massor att göra när jag kommer dit i dag....Ska passa på att njuta av den lediga förmiddagen och inte  göra massa måsten...
.
Imorgon åker jag och maken på en liten övernattningstripp till Göteborg...ska bli underbart att bara vara vi två...Prata i lugn och ro...Njuta av god mat och dryck...Bara vara!*längtar*
.
Ha en go dag finingar!

3 kommentarer:

  1. Ha det så mysigt i Götet! Kram

    SvaraRadera
  2. Fina klänningar båda två. Jag blev allt lite sugen på OM klänningen jag med. Måste provas, helt klart. :)
    Låter helt underbart med helgen i Gbg! Ha det så mysigt, det är ni väl värda!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fina klänningar!!

    Hoppas ni får det riktigt mysigt i Götet och bara njuter av ledig tid tillsammans :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥