onsdag 28 september 2011

Jorden snurrar ...






Hur kan det vara så att önskelistan bara växer och växer men inte plånboken i samma takt?! ;).... Denna skönhet från Odd Molly är ju to die for!!! Gilded Multi Cardigan ligger högt på min önskelista.. Får hoppas att tomten är supersnäll i år!





Jorden snurrar på i en faslig takt just nu och jag känner att jag inte riktigt hinner med... Min energi är på noll och jag får verkligen leta fram den där lilla lilla gnuttan som finns kvar för att orka med dagen... Mycket på jobbet och mycket hemma ger ingen tid till återhämtning... Tänk att nån gång få slippa laga middag eller kvällsmat och få sätta sig vid ett dukat bord...att inte behöva ta disken... Att bara få vara och vara den som blir bortskämd.... Att stanna jorden en stund och få hämta ny kraft!!!

Imorgon blir det en lång dag på jobbet ... Har möte hela dagen och stänger på det.... Full fart mot helgen!!

Kram ♥

Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥