söndag 25 november 2012

Delade meningar....:)

 .
HEJ MIN VÄN!
.
Hoppas allt är bra med dig denna gråa, regniga och småruggiga söndag. Idag har jag jobbat min sista söndag och helg detta år....OCH...NÄSTA ÅR!! Jag kommer att byta tjänst och den nya innebär INGA kvällar och INGA helger. Så otroligt skönt!!
.
Förra året var det jag som bestämde hur vår gran skulle se ut. 
.
 .
Silver och vitt var det enda som fick förekomma... Allldelses perfekt tyckte jag. Maken däremot tyckte det var lite lite färglöst och i ett svagt ögonblick så lovade jag att han skulle få stå för JULGRAN 2012... 
.

.
Dum nog så trodde jag att han helt enkelt skulle glömma bort det till år men ICKA SA NICKE! Julgranspyntet är inhandlat och det är allt annat än vitt och silver... Var det här ska sluta lovar jag att visa närmare jul ;)
.
Nu ska jag hälla upp en stor kopp kaffe, tända i kamin och sätta mig under ett varmt täcke i soffan .. Ha en härlig söndagkväll ♥

2 kommentarer:

  1. Neeej, sånt där ska ju män bara glömma... Håller en tumme för att din käre make visar oanade talanger när det gäller pynt i granen :)

    Jag vill jättegärna träffa dig o Anna på Två Fröknar, har ni förslag på dag? Kanske lördagen den 8 dec?

    Hoppas din dag varit bra!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Instämmer med Bella, gör hoppas han har "god smak" :-) bloggfika på två fröknar låter som en strålande idé ! De datumet kan jag som det ser ut. Kramar!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥