lördag 10 november 2012

Nordljus ♥ Love Forever

.
Hej min vän!
.
Lång och välbehövlig frånvaro från bloggen. Överöst av jobb och sjuk make har gjort att jag helt enkelt fått lägga den på is. Men nu är jag tillbaka ... Hoppas att DU är kvar!
.
Har du sett att Nordljus har fin fin rea på Love Forever?? Jag har länge suktat efter denna snygga jacka, Hilary Jacket, och kunde inte låta bli att klicka hem den. 50% rabatt är ju inte helt fy skam ;).
.
Vi närmar oss juletider med stormsteg och allt vad det innebär med julbord, glöggmingel och julshopping. ÄLSKAR DENNA ÅRSTID!! Och bästa är att man får umgås massor med familj och vänner...
.
Två fina klänningar att använda vid festligheter är dessa finingar från Lindex.. Rena fyndet!! 199.-!!!
.


.
Hade jag passat i rött hade denna varit given..
.

 .
Nu är det dax för frukost och sedan en dag i sporthallen med fotboll - ME LIKE!
.
Höres senare ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥