söndag 11 november 2012

När dagen inte blir som man tänkt sig...




Hej söndag!
.
Farsdag idag och det finns många härliga pappor där ute! En av dom är min man, barnens PAPPA som är den bästa pappan i världen. Vad glad och lycklig jag är att jag träffade just honom så våra tjejer fick världens bästa pappa!
.
Igår spenderade vi halva dagen i sporthallen och fotboll. När vi kom hem så var det middagsdax innan alla barnen + kompisar/pojkvän skulle iväg på olika håll.... Och så oxå maken .. Så jag och lillskruttan blev ensamma igår kväll, inte riktigt vad jag tänkt mig. Så det blev en lugn lördag i Tv-soffan med ipaden i knät och en gosig tjej vid sidan.
.



.
Har hittat min absoluta favorit!!! Snyggaste ever!!! Boots från Sendra som finns hos Millami . Vill ha! Måste ha! Alldeles för dyr!
.
Nu är det dags att fixa FARSDAGSFRUKOST!
.
See ya!

1 kommentar:

  1. Wow, vilka snyggingar du hittat! Står ju "vill ha" på dem :)

    Jag vill jättegärna träffa dig för en fika någon dag, det bara måste vi göra!!!

    Ta hand om dig och din goa familj (de som är hemma) och ha en mysig söndagkväll!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥