torsdag 29 november 2012

GRÅTT!


.
Godmorgon min vän!
.
Trodde jag skulle vakna upp till ett vitt täcke av snö ute men ICKE! Här fortsätter det att vara grått!
Grått är det i mitt sinne också just nu... Trots en kanontrevlig glöggkväll här hos mig igår med goa vänner så slutade den riktigt kasst! Okänsliga människor är bland det värsta jag vet! Hoppa på sådana som redan ligger är än värre... Men men .. Vi är vana nu efter ett par år med riktigt oflyt så detta blir ännu ett hinder på vägen.. Hade varit skönt om hindrena tog slut någon gång bara. Det är inte mycket kvar av den där orken.....
.
Satt och kollade runt på olika spa i närheten av oss. Skulle så gärna vilja ta med mig maken och bara få vara en dag tillsammans. Han behöver det för livet är inte rättvist mot honom just nu! VI behöver det! Helst av allt skulle jag vilja åka till London men då behöver man ju en REJÄL shoppingkassa att ta u så det kanske får vänta till efter jul och nyår när den dyraste perioden på året är över.
.
Det blir kallare och kallare ute och jag blir mer och mer sugen på ANCHOHUMA JACKET från Odd Molly. Såg en tjej i den oranga igår och den var verkligen to die for!!!! Måste gå och prova den på lunchen idag! 
.
Nu ska jag leta fram lite julstjärnor ..
.

4 kommentarer:

  1. Usch, att folk inte kan ha lite känsla och ta det varligt?! Nu vet jag inte all bakgrunden, men hursomhelst vore det bättre om fler kunde va lite finkänsliga. Jackan såg riktigt varm och go ut! Hoppas du får en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Trist att slutet på glöggkvällen inte blev så "rolig"...tänk att det ska finnas dessa okänsliga människor......
    Hoppas ni kan få en trevlig spa-dag.
    Kram Titti i norr där det är lite vitt!

    SvaraRadera
  3. Vad tråkigt det är med människor som inte tänker på vad de säger.Hoppas verkligen att nästa år kommer bli kanon bra för eran familj.Det behöver ni.Har de kommit fram till varför A har så ont?Vad han kan göra mot det?
    Kämpa på!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Så förbaskat trist att folk inte kan ha lite känsla och tänka sig för... Tråkigt att glöggkvällen fick ett så tråkigt slut...

    Jag har inte varit på VANN Spa, det är ju nära, men kan ni tänka Er att åka till Asia Spa i Varberg kommer ni inte bli besvikna. Underbar miljö som är perfekt för avkoppling och god mat i resturangen på kvällen. Dit skulle du och maken åka! Vi har varit där flera gånger så det finns en del bilder på min blogg om du vill se och vill ni ha det riktigt lugnt ska ni åka ner söndag-måndag.

    Hur går det med maken? Hur mår han?

    Ta väl hand om dig!!

    Många kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥