lördag 1 december 2012

Den protesterar!

Första overalldagen på dagis - med mössan på sniskan!
.
Godmorgon min vän!
.
December och full fart mot julen.Temperaturen har krypit under nollan och nu väntar vi bara på snön. Tycker att denna tiden på året är mysig samtidigt så kan den vara lite stressande med allt som ska hinnas med. När man jobbar inom handeln är man ite speciellt sugen på att gå i affärer efter jobbet utan tar det hellre på helgen Men just lediga helger att gå i affärer är det inte gott  om i december. Hoppas viska kunna gå nästa helg jag och maken. Shoppa julklappar och äta en go lunch. Klart man kan handla på nätet men tycker inte det är samma känsla..den där julkänslan är så härlig när man strosar (läs springer) runt i affärena. 
.
.
Min mage har ballat ur - TOTALT! Så nu måste jag lägga om min kost innan det blir riktigt illa. Har haft en riktigt stressig period på jobbet och det gör sitt till. Slarvat med maten, inte hunnit med att motionera i den utsträckningen jag velat och sovit dåligt.... Nu blir det ändring på det!
.
Dax att ladda för fotbollscup!
.

1 kommentar:

  1. Hoppas du tagit hand om dig idag fina bloggvän och att magen börjat bättre sig!!

    Många kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥