måndag 31 december 2012

Sista dagen!







Hej min vän!
.
Årets sista dag !! Imorgon är det ett nytt år och allt vad det innebär...
Ikväll blir det middag och lite party med goda vänner. Ska bli supertrevligt! Vad ska du hitta på?
.
Gårdagen ägnades mestadels till träning. Först 2 timmars badminton och lite senare en timmes svettigt träningspass. Maken spelade oxå badminton för att sedan spela innebandy. Han blir starkare och starkare för varje dag och träningen gör honom gott. Så otroligt glad att han blivit så stark och mår så bra!
Jag var trött som få på kvälllen, så där härligt trött man bara är när man tränat. Bakade scones och tittade på film.
.
Nu ska vi snart iväg och handla det sista inför kvällen. Så om vi inte hörs mer idag vill jag passa på att önska dig ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!!

2 kommentarer:

  1. Gott nytt 2013!!!! Härligt med lite träning! Jag har varit alldeles för slapp på det planet,men imorgon blir det ett zumbapass, såå kul! Förresten har du testat det nya Sportlife i er grannnkommun och grann-ö? Superfräscht och fint vill jag lova!
    Kramar!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥