onsdag 19 december 2012



Årets jultema på julklapparna!


.
Hej min vän!!
.
Fick en alldeles underbar nyhet igår !! Varm i hela hjärtat!! Efter en skitdag så var det underbart att få något roligt som avslut! Snart snart kan jag stressa ner och gå på julledigt i 12 (!!!) dagar. Det ska bli helt fantastiskt skönt och välbehövligt efter en intensiv jobbhöst. Arbetsbördan blir större och jag har just nu svårt att hinna med. Konflikter som ska lösas, omorganisation, julhandeln, ombyggnader, möten mm mm.Ska bli skönt när jag får tre arbetsledare som jag kan ta hjälp av så 2013 ser jag fram emot! Stressen sätter sig i mina händer och eksemen och värken blommar just nu :(.. Har du några tecken på när du stressar för mycket??

Är just nu riktigt irriterad på två "vänner" som säger en sak men gör en helt annan. Att va mellanhand kommer jag lägga av med och sådana "vänner" får lösa sina egna problem. Att utesluta några är för mig helt ofattbart och jag skulle aldrig göra det men vissa tycker tydligen att det  är ok! Inte konstigt att dagens barn blir hårdare mot varandra när inte ens vuxna kan föregå med gott exempel....

 Igår började slå in årets skörd av julklappar och årets tema blir pyssligt :).. Älskar att ligga ner tid på julklapparna så det känns lite lyxiga och personliga. Köpte ett scrappbookingset med tema jul och små figurer som ska sättas på klapparna. Sen måste man ju ha fina snören i olika modeller och färger . Lägger du ner mycket tid på klapparna?
.
Nu ska jag fixa lite här sen blir det sista jobbkvällen på mycket länge!
.

2 kommentarer:

  1. Jag som egentligen är rätt pysslig är totalt opysslig när det kommer till presenter, men tack vare ditt inlägg blev jag sugen på att pimpa julklapparna lite mer personligt :). Så får det bli! Önskar dig en riktig God Jul och ett gott nytt pr och hoppas på bloggfika under vecka 1.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också att slå in paket och lägger gärna lite tid på det, mysigt att sätta på julmusik och pyssla ett par dagar innan jul.

    Det låter klok att låta vännerna sköta sina problem själva och att du får lite mer hjälp på jobbet, hoppas på att 2013 kommer bli ett riktigt bra år för dig. Jag tänker ofta på vad kaxiga och själviska barn är idag, hårda på något sätt och det är nog inte så konstigt...

    Önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥