söndag 30 december 2012

2013 is the year!


Hej min vän!

Ville bara kika in och summera året som gått . Men när jag tänker tillbaka är det inte mycket att summera då det varit mest ett skitår! Jag är tacksam för min underbare make och våra fyra härliga töser. Vi har verkligen fått känna av uppförsbacken i år och den vill jag helst lägga bakom mig! Att den där vurpan för lite över ett år sedan kunde bli så tung så länge trodde vi inte då men nu vet vi.. Uppförsbacken har börjat plana ut och jag ser fram emot ett spännande, roligt och härligt 2013. 2013 is the year!! Bloggen har fått gå på sparlåga då orken inte har funnits MEN nu kommer jag med full kraft igen.

SÅ HEJDÅ 2012 och VÄLKOMMEN 2013!!!

2 kommentarer:

  1. Önskar dig och familjen en fantastiskt 2013, Mia!!!!
    Mysigt att träffa dig i nästa vecka!
    Kram och Gott nytt år ( i förskott !)

    SvaraRadera
  2. Ja, inte har ni haft det lätt i år, hållar alla tummar och tår för att 2013 kommer bli ditt och familjens år och att makens hälsa stadigt förbättras.

    Ska bli mysigt att ses nästa vecka :)

    Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥