fredag 8 februari 2013

Tillbaka!

Klara att åka till vännernas bröllop. Lillskruttan fick stanna hemma..
 Hej min vän!

Det var ett tag sedan jag var här inne och skrev. Jag har varken haft orken eller tiden till att blogga eller för den delen lust! Men jag har saknat bloggen och ER! Så nu är jag tillbaka!!

Det har hänt massor denna månad både roliga och tråkiga saker. Men de tråkiga hoppar vi ;)

Förra helgen var vi på bröllop. Våra vänner Camilla och Herman gifte sig och det var en helt fantastisk dag vi fick vara med om.



 Igår fyllde jag år och fick inte bara en bukett med härliga blommor....


... utan två!!
En av mamma och en av min familj. ÄLSKAR ER! Fick även en tröja från CINDSTORY och en klänning från CHILL NORWAY av min make och barn. SÅ NÖJD!
Den bästa presenten av de alla är att min älskade make är FRISK och snart snart ska börja jobba!! Är så otroligt glad att det gått som det gjort och att han har kommit dit han har. TRÄNING och tänka sig för är hans nya livsstil! Ett jäkligt tufft år har det varit med mycket tårar och bråk men vi har tagit oss igenom det TILLSAMMANS. Starkare än någonsin! Jag önskar inte någon det vi har gått igenom...

Fredag vänner och jag är ledig! Höres senare!

2 kommentarer:

  1. Härligt att du är tebax! Har saknat dina inlägg. Fint foto på er inför bröllopet.

    Ska bli trevligt att träffa dig imorgon!

    Kramelikran

    SvaraRadera
  2. Roligt att du är tillbaka och grattis i efterskott!!!

    Kram!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥