söndag 10 februari 2013

Vacker dukning!


 Godmorgon tidig söndag!

Här har vi fått ställa klockorna idag då vi alldeles starx ska åka iväg på fotboll. Konstigt det där med ställda klockor. När jag  INTE ställer den så vaknar jag tidigt men när klockan är ställd så är jag supertrött trots att det är efter vad jag vaknar annars....Ja ja...


Ville visa den otroligt vackra dukningen från bröllopet förra helgen. Allt gick i vitt och silver med lite inslag av murgröna. LJUVLIGT!


Och maten var god och då särskilt förrätten ! Har alltid haft svårt för lax men i denna kombo så har jag lärt mig att äta det OCH tycka det är riktigt gott!

Nu måste vi åka!

2 kommentarer:

  1. Vilken tjusig dukning!
    Ha en fin söndag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med, tjusig dukning och alltid trevlig att gå på bröllop!!

    Ha en skön söndagkväll!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥