söndag 17 februari 2013

Vårskor och krupphosta!



Härligt trött efter ett träningspass..

Godmorgon Söndag!

Herre vad jag har svårt att sova länge på morgonen. Trots att vi kom i säng SENT så vaknade jag vi sjusnåret ändå och inte en tendens till att somna om.. SUCK!

Igår blev det en relativt lugn dag med att fixa här hemma samt tränade både jag och maken. Vi skulle haft både fikagäster och middagsgäster men det  fick ställas in då lillskruttan fick feber och krupphosta. Tack vare mediciner som vi har hemma så lugnade sig hostan runt 23-tiden och vi alla fick sova lugnt. Jag gillar inte krupp!! Blir ju så himla orolig för min lilla tjej ♥



Nu är det dax att inhandla vårskor trots snön utanför fönstret. Allt brukar gå i en rasande fart så det är lika bra att passa på när saker och ting finns hemma.



Två av tjejerna kommer få Palladium...


Och de andra två Converse...


När man som vi har två tjejer med endast ett år i mellan OCH som nu är tonåringar är det extremt viktigt att inte köpa liknande saker!! De vill ha sin egen stil och INTE härma sin syster. Hade jjag fått välja hade de gärna fått  ha samma stil - tänk vilken garderob de hade haft då!!! Och då skulle stilen INTE liknat min hahaha. Tyvärr så gillar ju stora tjejen oxå Hunter, Odd Molly, Chillorway mm så henne får jag allt hindra från att låna en hel del. Nu har hon växt förbi mig i både längd och skostorlek så snart får jag ha mina saker för mig själv igen...

Nu ska jag gosa med min lilla sjukling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥