fredag 8 februari 2013

Tack min DONUT!


 På bröllopet hade jag håret stramt bakåt i en stor knut! Stilrent och snyggt tyckte jag.


 Flera frågade om jag varit hos frisören MEN tack vare en donut så ficka jag en stor härlig knut trots ganska tunt hår. Har du inte provat så gör det!!! Har i en mindre storlek oxå för vardag. De ha funnits ett bra tag men det är först nu jag riktigt fallit för den.


Med några pärlor runt knuten och det blir genast mycket festligare!
Efter att ha haft känslan av ett tjockare hår kan jag inte sticka under stolen att jag är supersugen på att göra en hårförlägning för att få tjockare hår. MEN med tanke på allt jobb med det och hur mycket det sliter på befintligt hår så är jag tveksam.... Men sugen är jag allt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥