lördag 20 april 2013

Tillbaka i en ny tappning!




Hej kära bloggvänner!!

Längesedan jag var här inne. Jag har velat fram och tillbaka om jag ska lägga ner helt eller vad jag ska göra .. NU har jag bestämt mig. Min blogg kommer få sig en lite makeover när det kommer till innehåll.. Den kommer till största delen handla om träning och kost med en touch av mode och inredning. Dock efter många käftsmällar kommer jag att utesluta en hel del personligt. 

Efter att ha haft en sommar och höst full med pw och löpning bestämde jag mig för att börja träna på gym. Jag har inte gjort det så mycket innan utan hållt mig till gruppass eller just då pw/löpning. Börjar alltid gympasset med kondition (intervaller/pw/löpning) därefter inriktar jag mig på en muskelgrupp,
Igår körde vi bröst. Tränade med maken och vi pushar verkligen varandra till att orka liiiiite mer. En skön känsla efter när man tagit ut sig lite mer än vad man egentligen tror sig orka.

Till lunch igår hade vi LCHF-burgare med hemmagjord dressing och till kvällen åt vi skaldjur med aioli. 

Nu ska jag snart väcka maken så vi kan bege oss till gymmet...



I eftermiddag väntar fotboll och ett besök på Sportshopen... Nya träningskläder ska inhandlas samt att vi ska kika efter en födelsedagspresent näst äldsta dottern önskar sig men som vi inte hittat ännu. Håller tummarna att "rätt" finns på Sportshopen.

Glad att vara tillbaka :)

Höres senare ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥