lördag 27 april 2013

Aj aj aj!




HEJ MIN VÄN!

Vaknade redan 04:30 av att alarmet satte igång... Ghaaaa va klumpigt att glömma stänga av en ledig dag! Hade fruktansvärt ont i min arm så det var omöjligt att somna om.
Armen har blivit sämre igen och jag har bara mig själv att skylla! Ledig i torsdags och jag vilade armen. Jobb igår och träning gjorde att överansträngde armen och den är jättesvullen och värker. Idag får jag försöka vila så gott det går.

Körde ett riktigt bra konditionspass igår med intervaller och därefter ett benpass. Så himla gott efter när man tar i så att musklerna skakar!


Ska snart iväg på fotboll med stora tjejen men först frukost...

HÖRES SENARE!

1 kommentar:

  1. Aj aj, låter inget vidare med din arm...

    Var rädd om armen, låt den vila så hoppas jag den läker fort som bara den. Trista att bli hindrad i träningen när man kommit igång så bra som du gjort :)

    Ha en trevlig valborgsmässoafton!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥