onsdag 24 april 2013

Överansträngd...




Hej kära ni!

Vaknade inatt av att jag hade fruktansvärt ont i armen. Trodde jag hade legat illa så jag la ner armen men värken fortsatte. Hade så ont att jag hade svårt att sova. När jag väl steg upp så såg jag att armbågen var röd,varm och svullen. AJ! Åkte till jobbet och det gjorde bara mer och mer ont. Mina kollergor tyckte jag skulle kolla upp det då det kunde vara bakterier som kommit in i ett litet sår och sällt till det. Ringde vårdcentralen och fick en tid efter jobbet. Inflammation i armbågen led domen :(..Troligen från lite för mycket träning de senaste veckorna. Så nu ska jag vila armen minst en vecka innan jag får börja anstränga den igen. Så nu blir det inga träningsmoment där jag behöver ta i med armarna den närmaste tiden så jag får helt enkelt träna ben och mage.

Grått och trist ute. Snart dax att åka en runda till det stora shoppingcentrat och shoppa födelsedagspresenter..

1 kommentar:

  1. Ajdå! Men tur att det inte var bakterier i ett litet sår!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥