fredag 2 januari 2015

Rivstart 2015!


Hej 2015!

Nu var det nya året igång och min långa julledighet är över. Idag blir det jobb och likaså lördag och söndag. Tur att det är 5 veckor till nästa gång jag jobbar helg.

Ledigheten har inneburit ett avbrott i träningen. Har bara blivit ett par tillfällen under julhelgen och det känns i kroppen.
Så nu kör vi en rivstart och kör en 2 veckors intensiv kickstart med träning och kost! Sen är det bara att fortsätta med träningen som vi var så duktiga med 2014 utan större avbrott. 

Det gäller att hitta träning som man tycker är rolig annars är det lätt att ge upp!
Att träna med någon är så mycket roligare och motivationshöjande! 
Jag varierar mellan styrka, kondition och olika gruppass. Tränar med maken eller mina döttrar eller en väninna. Variationen gör att jag vill mer och mer...

Startar dagen med en stark kopp kaffe. Om jag har tid (och inte börjar kl 06:00) ska jag ta en 30 minuter promenad.
Frukost består av yoghurt eller gröt. Lunchen består av soppa eller sallad och kvällens middag av räkor/lax/kycklingen wokade eller kokta grönsaker.
Viktigt att inte äta för sent!
Efter träningen blir det keso med bär eller nötter. Blir sötsuget alldeles för påtagligt så är 2 rutor mörk choklad ok 😊

Nu kör vi första fredagen detta år!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥