torsdag 8 januari 2015

Vårkänslor !


Hej torsdag snart helg!

Usch och fy säger jag vad dåligt det här året började. Förutom sjukt mycket på jobbet så ligger min älskade make inne på sjukhuset igen. Operation imorgon pga felaktig operation i knät i november som måste rättas till. Krävdes tre ambulansfärder och sjukhusvistelser innan de förstod att skruvarna i knät släppt. Hoppas innerligt att allt blir bra nu så han slipper ha ont mer.

För att försöka få upp humöret handlade jag lite värinspirerat idag. Ny duk till köket.

Älskar det grafiska mönstret och färgerna. Rosa , grått och vitt - får mig lätt på fall ;)


Och så blev det en härlig krispig bukett tulpaner. Självklart rosa för att få fram den där härliga vårkänslan.



På söndag när maken kommer hem ska jag laga något från vår absoluta favorit  Per Moberg. Ett varm välkomnande hem med go mat är det minsta han är värd nu.

Nu ska jag mysa med min Goa snart-i-tonåren-tjej och se en film <3

Ha en go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥