söndag 19 juli 2015

Om jag kanske skulle ...

Tittar in och känner att det är kanske dax att ta upp mitt bloggande. Har hänt massa sedan vi sågs senast.

Det största är att vi har flyttat! Vi har köpt vårat drömhus på höjden med stora ytor och underbar utsikt. 

Så de senaste två veckorna har vi rensat , slängt, packat , packat upp , renoverat ( i det gamla huset) och störtat i säng på kvällarna. 

Vi stortrivs och detta känns så himla bra! Bästa grannarna och Molly har två jämnåriga tjejer i husen bredvid som har blivit så mysiga vänner. 

Mellan allt flyttande och renoverande så tar vi små pauser för att hinna med lite roligheter. Igår var Molly på maskerad och fick stoja runt med sina klasskamrater .

Träningen har blivit lidande de här veckorna. Jag åkte på en rejäl flrkylning första dagen på semestern. Fruktansvärd hosta som först nu gett med sig. Men imorgon tänkte jag försöka mig på att komma ut. 
Under våren och sommaren har jag lagt styrketräningen åt sidan och koncentrerat mig på löpning och powerwalks. Det har verkligen gett resultat och jag har sedan årskiftet gått ner de där envisa kilona som suttit kvar . De där kilona som JAG inte trivts med. De där kilona som jag inte varit van att ha. För MIN skull.

Idag blir det ännu mera röj och renovering. Och ikväll ska jag njuta i vårat fantastiska hus.

Hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥