onsdag 22 juli 2015

Rött eller rosa...

Godmorgon !

Vaknade till solens strålar och tänkte att det blir bra dag. En varm dag. En solig dag. Nu har solen gått i moln och regnet hänger i luften. En sådandäring dag när man surfar resor till varmare länder och kryper upp i soffan och helst inte vill göra något.


I vårat nya hus är det vitt vitt vitt och ek. Sen har vi rött kakel i köket. 


Jag har alltid gått mot vitt rosa och svart i min inredning med några detaljer i mässing el koppar el silver. Nu är det en helt annan färg som styr. Rosa har blivit rött och jag gillar det! 



Mässing ljusstakar från min mormor passar perfekt in som en liten detalj..
Och igår köpte vi en ny fåtölj som skulle passa in och bryta av det svarta och vita . En RÖD fåtölj. Jag är så nöjd!

Å

Nu ska jag ta tag i tvätten innan brorsbarnen kommer hit .

Höres sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥