tisdag 21 juli 2015

Regn!! Inget semesterväder ...

Två av min fina döttrar. Bilden har absolut inget med texten att göra ;)

Godmorgon regndag!


Fy bubblan vad trött jag blir.. Detta måste varit de absolut sämsta semesterveckorna jag har haft vädermässigt sett.några soldagar MEN temperaturen är ju katastrof! Inte en enda dag på stranden. 
Nu är det ju lite tur i oturen att det inte varit kanonväder då vi flyttar och renoverar men för barnens skull. Och ett par kvällar att sitta ute hade varit trevligt.

Efter att ha börjat gårdagen med ett avbräck i semestern och jobba lite så fortsatte renoveringen i gamla huset. Slutet i tunneln börjar närma sig - äntligen! 

Idag kommer en kär vän och hennes barn på lite fika sen blir det ytterligare en dag med röj , städ och renovering.
Ikväll ska ja ta med min vän A på en PW har jag tänkt. Lite tjejsnack kan göra henne gott ❤️

Höres senare !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥