onsdag 4 januari 2012

Jag är på G!


.
Jag är på G! Träning,vila,träning,träning - det känns riktigt bra!
Trots att jag var iväg hela dagen igår och hade massor att göra när jag kom hem så hoppade jag INTE träningen som jag tänkte.
Känner mig redan piggar!!!
.




.
Lillskruttan var sådär småsur idag på morgonen, ni vet när allt ska göras tvärtom.
- Jag vill ha tovigt hår!
- Jag vill ha klänning inte byxor.
- Jag vill ha min kappa och inte overallen.
Men idag var mamma på sitt bästa humör och lyckades vända lillskruttan på alla punkter ..
HEJA MIG!
.
Nu en kopp latte sen ger dax att ge sig på denna arbetsdagen!
.
 

3 kommentarer:

  1. Fin bild på dig och dottern!!

    Skönt att vara igång med träningen igen, man mår ju så mycket bättre när man hinner och orkar röra på sig :)

    Hoppas du haft en bra dag!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Jättefin bild på er två! Så bra att du är på g jag behöver också komma på g:-) kram!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥