onsdag 11 januari 2012

Rea och syskonkärlek....

Felicia och Fideli - Två av mina fyra fina töser!
.
GodMorgon!!
.
Igår vakna vi till ett vitt och fint landskap. Idag vakna vi till grått och blött. All snö är bort!
Det var trevligt den korta stund snön fick vara här.
.
Har du fyndat någon Odd Molly på rean? Det har jag!! Från Odd Mollys egen webshop som har ganska mycket kvar! Kl 10.00 idag så sänker Millami allti webshopen till 70%. Tyvärr är det väldigt utplockat men du kanske hittar något.Även Nantucket kör igång slutrea idag . Creative Lounge startar sin rea idag. SKYNDA FYNDA!
.
Höres senare för nu åker städrocken på!

2 kommentarer:

  1. Pssst såg du att du att du fick en biljett?

    SvaraRadera
  2. Jag har inte handlat något på rean i år, inte en endaste sak, kanske skulle ge mig ut och kolla lite nu när det är slutspurt!!

    Du har en liten sak inne på min blogg!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥